AD&D
האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.

תוספות ללוחמים שבינינו

3 posters

Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty תוספות ללוחמים שבינינו

הודעה  GodZila Fri Nov 26, 2010 8:42 am

שתי הצעות או רעיונות או מה שתרצו שארז העלה ואחרי מעט שיקול דעת קיבלתי -

1
האפשרות לעשות הדיפה או באנגלית
Parry
לוחם רשאי להדוף התקפות בעזרת הנשק שלו - הוא אינו תוקף - ואם תקפו אותו ופגעו בו בעזרת נשק או דמוי נשק בגודל נשק (יד למשל) הוא רשאי לבצע גלגול התקפה - ואם גם הוא משיג פגיעה אז הוא חוספ את המכה.
אחרי מעט מחשבה - המגבלה היחידה שאני אטיל היא - שאם יש לאותו לוחם מגן יותר מהתקפה אחת - הוא עדיין יכול לחסום רק התקפה אחת בסיבוב.

2
לחימה עם מגן
לוחם יכול לבחור להשקיע מיומנות נשק בלחימה עם מגן ולקבל בונוסים ללחימה כשהוא נלחם בצורה הזו
להבדיל מלוחם שנלחם עם מגן ולא השקיע בזה מיומנות ומקבל רק בונוס מגן לדרג"ש

ארז - תציג פה את כל הסיפור באופן יותר מובנה ונציע לכולם את האופציות האלו.
אופציה 1 ללוחמים בלבד, גם לא לוחם טהור
אופציה 2 לכולם


נערך לאחרונה על-ידי GodZila בתאריך Sat Nov 27, 2010 2:36 am, סך-הכל נערך פעם אחת
GodZila
GodZila

מספר הודעות : 260
Join date : 10.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Called Shots

הודעה  MelvinDelvin Fri Nov 26, 2010 9:08 am

Called Shots
כשרוצים לפגוע במטרה ספציפית זה הדבר: אפשר להסתכל בספר לשה"מ עמוד 58
צריך להכריז על כך לפני שהיוזמה נזרקת כמובן, מקבלים +1 ליוזמה ו-4 לגלגול ההתקפה. דבר זה אפשרי על קרב פנים אל פנים, נשקי טווח וקסמים שיוצרים נשקים וכו' כמו חרב אש של כוהן למשל.
כמה שימושים לדבר הזה: ניטרול אויב מנשקו, פגיעה באיבר או חלק מסויים בגוף, ריסוק חפץ שמישהו מחזיק, לחדור שריון ותוצאות מיוחדות שיפורטו בהמשך.
ניטרול מנשק זה בנפרד כי יש לכך חוקים טיפה שונים.

אני אפרט על כל אחד מהדברים בנפרד שיהיה ברור לגמרי מה אפשר ואי אפשר לעשות
Striking A Specific Body Part:
לפגיעה באיבר מסויים של אויב או מפלצת, כמו עין של ביהולדר, מחושים של איזו תולעת, ראש מסויים של כיימרה.
חפץ מסויים שרוצים לרסק למישהו, כמו תליון או שרשרת קסום.
השה"מ קובע כמה נזק איבר יכול לחטוף, חלקם יחטפו נקודת נזק אחת ויושמדו ואחרים יבואו לידי ביטוי בחלקים מהנקודות פגיעה של היצור.

Smashing Something Being Held:
Again, like the striking a specific body part the DM decides how many points it takes to smash such things. In the case of a vial of liquid, it‘s not much-one or two at most.
Often, an enemy will be holding something and a hero will not wish him to hold on to it. If the attacking character wishes to
knock it out of his hand, that’s the Disarm maneuver; if he wishes to destroy it in the opponent‘s hand, that’s Smashing
Something Being Held.

Special Results:
Finally, the calledShot can be used for a variety of special results, especially neat and interesthg results such as the ones you see in movies and fiction. Examples:
carving Initials Into Someone. Each successful Called Shot will enable a character with a sharp blade to slice one letter or initial into a tabletop, a wall . . . or the flesh of an opponent. This does only one point of
damage, and has one of two results:
Against an enemy of equal or lower level or influence, it can cause the enemy to lose morale or surrender (DM choice):
I against an enemy of equal or higher level or influence, it will he considered such an insult that this enemy will not rest until
you are dead. Thus, it is best performed against enemy minions to impress and scare them, to persuade them to run away or
help you. Performed against enemies who are your equal in ability or status, this maneuver merely earns you a foe for life.
Cutting Buttons Off:
Each successful Called Shot will enable a character to snip off one button, brooch, gem or other sartorial element from an enemy’s outfit. It can also be used to flip a necklace off someone’s head, spring the catch on a bracelet, etc. This has the same good effects as carving initials into someone, but will not earn you the enmity of an opponent who is your equal.
Stapling:
This classic maneuver is best performed with a thrown knife or with an arrow or quarrel, though it can be performed with sharp melee weapons. The target must be near some piece of furniture or wall, and that furniture or wall
should be wood, plaster, or any other material that such a weapon will penetrate. With a
successful Called Shot, you staple some item of the target‘s clothing (your choice) to that nearby surface. The target must spend a combat round getting himself free. (This does not require any sort of roll: it just takes a few moments to pull the
knife free, tear the cloth of his garment, whatever it takes.) If someone attacks him while he is pinned, he suffers a - 2 penalty
to AC (i.e., a 3 becomes a 5) and attacks. If the target is stapled and must defend himself while trying to tear himself free, he
suffers those AC and attack penalties but will be able to tear himself free after a total of three rounds.
Hostage-Taking:
If a character successfully grabs a victim during one round(see the Grab maneuver, below), he may use a Called Shot on his next round to put his dagger to the hostage’s throat. This does no damage to
the hostage, but the attacker can then, at any time, drive the knife home for twice normal damage (which he will probably
do if the hostage does not surrender, or if someone else he is threatening does not surrender.)


נערך לאחרונה על-ידי MelvinDelvin בתאריך Fri Nov 26, 2010 1:28 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
MelvinDelvin
MelvinDelvin

מספר הודעות : 319
Join date : 09.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Disarm

הודעה  MelvinDelvin Fri Nov 26, 2010 9:36 am

kind of a called shot, all called shot rules aplay! - בדיוק אותן הדרישות
משמע -4 להתקפה +1 ליוזמה
Disarm VS. Single-Handed Weapons
Roll 2d6. The number rolled is the number of feet the weapon flies. Roll ld6, The number rolled determines which direction the weapon goes.
1 = StraightAhead 2 = Ahead,Right 3 = Behind,Right 4 = StraightBehind 5 = Behind, Left 6 = Ahead,Left.
Disarm vs. Two-Handed Weapons
the weapon’s wielder automatically loses initiative on the next round.
However, two Disarms made against the wielder in the Same round will knock the weapon free אותם גלגולים לראות לאן עף הנשק והמרחק
Naturally, the two Disarm maneuvers don’t have to come from the same character.
If a character fmds his twohanded weapon partially disarmed. and he still has at least one attack to perform this
round, he can elect to forget about his next attack and may use that attack to recover his weapon instead.
Disarm Vs. Shields
it will draw it out of alignment, so that the wielder is not protected by it). For the rest of the round, the shield-wielder loses the AC bonus of the shield (and any magical benefits, too). At the start of the next combat round, even before initiative is rolled. the character regains his shields AC bonus.
Expert Disarms
מינוסים כפולים, משמע -8 להתקפה ו+2 ליוזמה
יכול להעיף את הנשק לנקודה שאתה בוחר, עד מרחק 4 מטרים, ליד, לארון, לחבר, למי שרוצים.
MelvinDelvin
MelvinDelvin

מספר הודעות : 319
Join date : 09.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Parry

הודעה  MelvinDelvin Fri Nov 26, 2010 9:57 am

חסימת התקפה/בלימת התקפה.
הגירסה הקלה אומרת שהדמות - לא רק לוחמים, מוותרת על ההתקפות שלה ומתרכזת במגננה
כל הדמויות מקבלות תוספת לדירוג שיריון של +1 על כל 2 רמות
לוחם יקבל עוד +1 בסוף
האופציה הבאה היא ללוחמים בלבד וזה גם דרך שאפשר לבחור:
חסימה מלאה של התקפה פנים אל פנים
לוחם אשר תוקף אותכם ופגע בזמן שאתם במצב זה אתם מגלגלים גלגול התקפה מול הדרוג שיריון שלו, פגעתם בו משמע חסמתם את ההתקפה במלואה.
לוחם בעל 2 התקפות יכול להכריז שאחת הוא מנצל לחסימה ועם השניה הוא יתקוף כרגיל בתורו
*לפי גיא ההתקפה השניה מתבטלת לכן ירד מהפרק


נערך לאחרונה על-ידי MelvinDelvin בתאריך Fri Nov 26, 2010 10:16 am, סך-הכל נערך פעם אחת
MelvinDelvin
MelvinDelvin

מספר הודעות : 319
Join date : 09.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty More Called Shots

הודעה  MelvinDelvin Fri Nov 26, 2010 10:11 am

Grab
לבצע זאת חייבים לפחות יד אחת פנויה, התפיסה תתבצע לאחר שכל הדמויות סיימו את ההתקפות הראשוניות שלהן לסיבוב, זה נחשב כהתקפה אחת ולכן דמויות שתוקפות פעמיים רשאיות לבצע עוד התקפה אם נכשלו,
תפיסה תביא לגילגול של 2-3 בדיקות כוח בגלל שהמטרה נאבקת ומתנגדת
Grabbing A Person:
צריך לעיין בטבלת ההיאבקות לראות מה קורה, זה לפי חוקי ההאבקות. נחשב להתקפה של האבקות.
בתפיסה עם יד אחת מקבלים -3 לכוח, גם מגלגלים התקפה ב-4 וגם כוח ב-3, 18/00 לא יורד ל-15 אלה יורד 3 רמות באחוזים, למשל 18/00 יהיה 18/01.
תפיסה ב2 ידיים לא מקבלת את המינוסים הרגילים, אין +1 ליוזמה ו-4 להתקפה, ויש את הפלוסים של הכוח
אם לאוייב נשארו התקפות הוא יכול לנסות להחזיר אגרופים של היאבקות או אפילו לדקור עם נשק קטן, הוא יעשה זאת ב-4 להתקפה
או לנסות להשתחרר, עם גלגול הכוח שלו כמו שצויין קודם, יד אחת או שתיים.
Grabbing a Monster:
אותם חוקים, רק השה"מ קובע את הכוח של היצור, לרוב לפי התקפותיו, יצור שההתקפה הראשית שלו היא 1ק8 יהיה לו 8 כוח בסיס ו+1 על כל התקפה נוספת, אם זה יצור שידוע שסוחב דברים, כמו סוס למשל מוסיפים עוד 8
כמובן צריך להתחשב בגודל היצור וכו' לשיקולו של השה"מ

Pin -
נעמדים צמוד לאוייב, פנים אל פנים, נעזרים בנשק או במגן כדי להדביק את הנשק של האוייב לגופו שלא יוכל לזוז, אין צורך להכריז על כך לפני יוזמה ויש רק -4 לגלגול ההתקפה. התקפה מוצלחת תגרום לאוייב לאי יכולת להשתמש בנשקו אך גם לך להשתמש בנשק המצמיד עד שחרור.
אוייב יכול להתנגד בגלגול כוח כמו בתפיסה, כישלון משמע שהוא נשאר תפוס, אם השתחרר הוא יכול להמשיך לתקוף אם נשארו לו התקפות, בכל סיבוב הוא ינסה להשתחרר, זה לא יעלה לו בהתקפות שיש לו אם הוא משתחרר.

Pull/Trip -
נועד להפיל אוייבים, מכריזים על כך שמגיע ההתקפה של הדמות. הדמות מתארת מה היא עושה לשה"מ שמחליט אם זה אפשרי או לא,
גלגול מול הדירוג שיריון של האוייב, המטרה מגלגל מול הזריזות שלו לראות אם נפל או לא עם התוספים הבאים:
+ 6 target Was Not Moving
- 3 target Was Unaware of Attack
הכי טוב עובד מול אוייב שלא יודע שזה הולך לקרות, אוייב שעומד יציב ומודע לתוקף יהיו סיכויים קטנים להפילו.

Sap - לעלף מישהו
גלגול התקפה ב-8 ו+1 ליוזמה, נעשה נזק רגיל לאוייב על כל נקודת נזק יש 5% שהוא מתעלף, מקסימום 40%
הנזק הוא כמו נזק של איגרוף 25% תמידי ו75% זמני ועובר לאחר זמן קצר, ממש כמו חוקים של היאבקות. לנשקים קסומים אין בונוסים.
על דמות ישנה או עצורה ע"י קסם זה עובד אוטומטית, 10% על כל נקודת נזק לעילפון עד 80%.
רק על דמויות קטנות או בינוניות.

Shield-Punch
התקפה עם המגן עושה 1ק3 נזק ומוסיפים בונוסים של כוח אם יש

ShieId- Rush
התוקף חייב מרחק של לפחות 3 מטרים מהמטרה, נזק כמו של מכה עם המגן והמטרה מגלגל גלגול זריזות או נופל לריצפה עם השינויים הבאים לגלגול
+3 target Was Moving Toward
+3 target vas Not Moving
-3 ’target Hit From Behind
-3 ’target Was Unaware of Attack
אם מחטיאים את המטרה צריכים לגלגל זריזות ב-6 כישלון משמע שהתוקף פגע במטרה, לא עשה לה נזק ונפל לריצפה, גם אם הצליח בהתקפה הוא מגלגל זריזות בלי מינוסים לראות את נפל או לא.


הכל מגיע מהספר המלא ללוחם של המהדורה השניה


נערך לאחרונה על-ידי MelvinDelvin בתאריך Sat Nov 27, 2010 12:28 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
MelvinDelvin
MelvinDelvin

מספר הודעות : 319
Join date : 09.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Re: תוספות ללוחמים שבינינו

הודעה  GodZila Sat Nov 27, 2010 2:35 am

קודם כל - כיף לראות כל כך הרבה אפשרויות ו"חלונות" שנפתחים לאוחזי הנשק

אני אעבור על הכל ונראה מה מתאים לנו

עומר - סחתיין !!! cheers
GodZila
GodZila

מספר הודעות : 260
Join date : 10.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Re: תוספות ללוחמים שבינינו

הודעה  toister Wed Dec 22, 2010 2:44 am

שיחקת אותה עומריקו!!!

toister

מספר הודעות : 7
Join date : 19.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Called shot

הודעה  GodZila Sat Jan 22, 2011 5:16 am

כמה הערות -

לגבי מכה מכוונת (Called shot)
הפלוסים והמינוסים נכונים
אבל
התקפה על אבר מסויים ופגיעה במשהו מוחזק- מיומן ומעלה בלבד
חריטה על בשרו של האוייב - רק לאשף ומעלה
התרת כפתורים וכד' - רק למומחה ומעלה
סטייפלינג - רק למומחה ומעלה בפגיון או בנשק שאיתו מנסים לבצע
לקיחת שבוי - מרמת מיומן ומעלה
GodZila
GodZila

מספר הודעות : 260
Join date : 10.11.10

חזרה למעלה Go down

תוספות ללוחמים שבינינו Empty Re: תוספות ללוחמים שבינינו

הודעה  GodZila Sat Jan 22, 2011 7:41 am

לגבי פריקה מנשק

אפשרי לנסות ולבצע מבחינתי רק למומחה ומעלה
אשף יהנה מסיכויי הצלח מוגדלים לפי מה שכתבתי (שזה הרבה יותר קל להשיג מאשר מה שעוצר העלה)
GodZila
GodZila

מספר הודעות : 260
Join date : 10.11.10

חזרה למעלה Go down

חזרה למעלה

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה